CREATIV EXPO
| Zadání | FIREMNÍ IDENTITA |
|---|---|
| Rozsah | KOMPLETNÍ VIZUÁLNÍ STYL |
| Datum | 20.5.2013 |
| Klient | CREATIV EXPO s.r.o |
| Kategorie: | ABSTRAKCE |
Logotyp CREATIVEXPO označuje firmu která zajišťuje komplexní služby výstavních expozic, reklamy a propagace. Stávající logotyp dostatečně nereprezentuje náplň společnosti a je velmi netvárný. Chybí mu jednoduchost a nápaditost, která by na první pohled srozumitelně společnost identifikovala. Komplikované je i použití v menším měřítku. Nový návrh LOGA tyto nedostatky odstraňuje a ve svém prostředí se dokáže tvářit jednoznačně, pozitivně a srozumitelně.
Předpokládá se široké užití nového logotypu s mnoha doplňkovými texty.
1/ Hala a objekty firmy
2/ Automobily – dodávky a osobní automobily
3/ Merkantility
4/Označení výstavních prvků a nářadí




